|
Szerző |
Üzenet |
< / halló! / GMC - hülyék vagyunk v. sem nem? |
|
Elküldve:
2005.10.4. | 12:16
|
|
|
|
Drága kómák,
kiváncsiak vagyunk a véleményetekre!!
Előbb-utóbb le kell cserélni az autónkat, ennek első lépéseként vettünk egy képes autó expresszt. Rögtön egy csodálatos járgányt találtunk benne: egy 1989 -es GMC GT Luxus Van 5.7 V8.
Kerestem képeket az interneten, hogy nagyjából lássátok miről van szó:
http://www.cardomain.com/ride/1444568
belül kb.
http://www.cardomain.com/ride/316583
8csak nem ilyen csúnya plüss)
A konkrét busz luxus változat, bőr ülésekkel, 7üléses, +ágy, asztal, tv, video, full extrával stb., új gumikkal, és 53.700km van benne. Irányár 2,1misi. Egy gond: 18l-t fogyaszt.
ugye őrültség olajválságban ilyen buszt venni?! |
|
|
|
|
|
 |
|
Elküldve:
2005.10.4. | 12:29
|
|
|
|
ildi, drága!
ugye tudod (lásd FAQ), hogy senki sem értesül automatikusan az új topikról, tehát elég csekély az esély arra, hogy kapsz valami választ. olyan ugyan van (biztos), hogy valaki csak úgy körülnéz, nincs-e itt elképesztő forgatag, de szerintem nem jellemző. én most akkor gyorsan küldök egy hagyományos (email) értesítést a tagságnak, neked már nem kell további lépéseket tenned, csak várnod az okos válaszokat üzemanyag ügyben.
és ugyan nincs autóm, de ilyet akkor sem vennék, ha nem lenne olajválság, mert a 18l/k elképesztően soknak tűnik. ez persze relatív, egy sherman tank még sokkal többet eszik, és mégis veszik, mint a cukrot. |
|
|
|
|
|
 |
|
Elküldve:
2005.10.4. | 12:35
|
|
|
|
irtó gyors vagy, éppen az emiljeim között kerestem a megfelelőt, visszaléptem a címért, s ím, megelőztél, hálás köszönet!! (elötte gondosan elolvastam a gy.i.k.-et, a faq-t, lám, mire nincs ideje egy kismamának!) |
|
|
|
|
|
 |
|
Elküldve:
2005.10.4. | 14:29
|
|
|
|
megkövetlek, plussz fejet hajtok alaposságod, és az abból származó komoly felhasználói ismeretanyag előtt! :-) az a baj, hogy időnként túl gyors vagyok, lévén folyamatosan online. de nem baj, inkább így, mint sehogy se. éljenek a ráérős kismamák! |
|
|
|
|
|
 |
|
Elküldve:
2005.10.4. | 14:49
|
|
|
|
Ez V8-as a margit-körúti dugóban haladgatva bekapja a 25 litykót is. Ha esetleg örököltetek egy kisebb hozamú olajkutacskát... talán akkor
Egyébként meg ez egy amcsi autó, és ha valami gond van elég nehéz hozzájutni alkatrészhez, ugyanis európában nem is forgalmazták soha. (asszem)
tom |
|
|
|
|
|
 |
|
Elküldve:
2005.10.4. | 15:32
|
|
|
|
1. Egyáltalán nem vagytok hülyék.
2. Viszonylag hozzáértő kisbusszal közlekedő népzenész ismerőseim szerint is az ember
a. nem vesz amerikai autót, mert a fogyasztása felülmúl minden várakozást
b. nem vesz 16 éves autót mert azon bármi bármikor széteseshet, leeshet és a pótlás finoman szólva nehézkes (ld. Tomzi...)
c. Az amerikai kocsik olyan méretűek, amelyek a hazai közlekedésben gondot okozhatnak. Bár lehet, hogy én magamból indulok ki, nekem egészen biztos, aki még az octáviát sem merte vezetni, mert az is nagy. |
|
|
|
|
|
 |
|
Elküldve:
2005.10.4. | 16:35
|
|
|
|
Akkor keressünk kocsit a dugó családnak!
Mik az igények? |
|
|
|
|
|
 |
|
Elküldve:
2005.10.4. | 21:32
|
|
|
|
Ebben a GMC-ben az volt különösen vonzó, hogy annyi kilométer van benne 16 évesen, mint a mienkben volt 3 évesen. (Egy idősbödő házaspáré az autó, akik keresztül-kasul akarták vele járni Ámerikát, oszt rájöttek, hogy ehhez már túl kényelmesek.)Egyébként van forgalmazó meg szervíz is. Tényleg már csak egy házi benzinkút kéne. Úgy képzeltük, hogy akkor kéne mellé egy kisautó is, amivel Bp-en belül lehet furikázni, párszázezer ft-ért ,amit még lealkudunk a GMC árából. (Bp-en belül nemigen közlekedünk öten, és nem nagy csomagokkal.)
Na jó, asszem le vagyunk beszélve, nézzünk a jövőbe.
7 személyes, 2-2,5 misi. Ez csak elég használtas autó lehet. Igazából nagydarab 5 személyes is lehet, ha jó vétel, meg 6-8-9 személyes is lehet. |
|
|
|
|
|
 |
|
Elküldve:
2005.10.4. | 22:04
|
|
|
|
ezt most Dugó írja, csak megszépült erősen!
Szóval néztük a 7 sz. autókat. A legolcsóbb az opel zafira, azon belül az 1,6-os 101 lóerős változat. Ebből az 5 éves darabok kezdődnek 2 misinél, jellemzően 100-120 km-mmel (a fapadossága nekem nem negatívum, mert az attól való eltérés nettó szemfényvesztés.) Egy 5,7 literes 53000 km-et futott GMC-vel a magam részéről egy 25 e km-met futott Zafirát vennék egyenértékűnek, vagy egy 40-45 ezres dízelt, ám ezek már 3,5 m-nél kezdődnek.
A difi tehát 1,5 millió forint induláskor a GMC javára. Ez az előny a másik autóról 8, azaz nyolc literes fogyasztást és 300 Ft-s benzint feltételezve 50 ezer kilométer utánveszik el. Ez nálunk cc 3 év.
És akkor jön az exit: mennyiért lehet eladni 3 év és 50 ezr km után? AZt gondolom, hogy a GMC nem veszít az értékéből annyit, mint a Zafira. A GMC csaknem veterán lesz addigra, lesz benne 100 e km., kit érdekel egy 5,7 literes dörmögő motornál? (Simán jöhet egy feltörekvő rockbanda, amely megveszi turnébusznak.) Nade 2008-ban egy 1999-es, vagy 2000-res Zafira 150-170 km-mel ki a tosznak kell majd? Világtól elrugaszkodott nézet, hogy a GMC 1,5, a Zafira viszont csak 600 e forintot ér majd? Szerintem nem. Ez 900 e forint difi megint GMC-nek. Az újabb 30 ezer kilométer. Ragozzam?
dugo |
|
|
|
|
|
 |
|
Elküldve:
2005.10.4. | 22:39
|
|
|
|
Dugó! Az eszmefuttatásod majdnem tökéletes! (egyéb költségeket kihagytad a számításból: súlyadó, CASCO stb...)
De ha beleszerettetek, akkor nincs apelláta...
Chrysler Voyager.
Láttam néhányat a www.mobile24.hu-n. Van egy Chrysler Voyager 2.5 TD SE 1.3M HUF-ért. 7 személyes, mentem ilyennel, jó. |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban
|
|