Esőnap lett belőle, pontosan,
szó szerint. Szombat reggel a helyszínre kiszálló bizottság
úgy döntött, hogy túl vizes a terep, nem érdemes 3 órát befektetni
az építésbe, ha aztán mindenki csak seggen csúszik majd
a sárban matchbox-szal együtt, vagy anélkül. Vasárnap délelőtt
viszont a Dugó röviden már csak annyit közölt a telefonokba,
hogy "építünk
ezerrel!", így mindössze bizakodni
kellett, hogy a folyamatosan borult égből ne essen le semmi
idő előtt. Az első cseppek 13:00 körül jelentek meg, de ez
csak egy nagyon gyenge próbálkozás volt, melyet később ugyan
újabbak követtek, alkalmanként a lombok alá kényszerítve
egyeseket, de igazán zavaró nedvesség csak az elpakolás során
hullott alá, az meg le van szarva, mi nyertünk.
A rendezvény egyébként nemzetközivé nemesedett, Skóciából
is neveztek erre a futamra, és ha nem is sikerült nekik elorozni
a babérokat a hazai szenioroktól, a negyeddöntőig eljutott
egy versenyzőjük. Tekintettel arra, hogy a géposztály
őshazája - legyen ez bármilyen szomorú is, nem a lángoktól
ölelt, áldjonvagyverjensorskeze magorföld, hanem - az ún.
szigetország (ami ugyan nem teljesen homogén, de innen nézve
majdnem, jók nekünk a skótok is, később majd szerzünk kékvérű
briteket), bárki beláthatja, hogy megkerülhetetlen kultúrális-
és sporteseménnyé transzponálódott a dolog.
Idén is lett első meg második helyezett,
ember(gyerek) és autó csodálatos harmóniáját dicsőítve, de
mindenki nyert,
aki ott volt. A Macek nem jött el.
[másik emberek hasonszőrű fotói itt: 1 |
2] |